Thursday, January 29, 2009

The Volleyball Game and other mentionable events...

The volleyball game went fairly well, we beat the teachers WOOOOOOHOOOOOOOO
and my tutu was amazing!!!
hmm i dont really have much to say, im kinda tired

on monday Hannah and Melissa came over to make that amazing banner, it was really really fun and I geniuenly love those girls.
On friday me, jackson, melissa, hannah, and chas went to chas's house to play video games and watch movies, it was great. Had some good bonding time :)

enjoy the pictures :)


p.s. geting my haircut on saturday, suggestions???

Friday, January 23, 2009


Happy inauguration week! I'm very proud of our country and our president, Barack Obama I support you!!!

Alright so next week is catholic schools week, its this big week where basically my school does nothing except have lots of junk food and party because we're a catholic school, and the eighth grade always plays a volleyball game against the teachers. It's basically an excuse to dress like a crazy person and to have extreme bragging rights over the teachers....that is if we win.

I'm not an athlete, at all. The extent of my athletic career was one year on the basketball team and less then a year in dance classes when i was maybe 5....

PE today: HELL! We're practicing for the volleyball game and all that joyful stuff...well ok I'm sorry I'm not going to lunge TOWARDS a ball that is coming TOWARDS my face, sorry folks. Apparently i should sit out of the game.....haha no thanks.

Theres a boy in my grade who seems to think that sports are the only important thing in life, and he almost made me cry today. Yup.

Oh he also happens to be the one who told me on inauguration day that Obama spent 17 years in Indonesia smoking weed, then went on to argue with our language arts teacher that it was a fact.

Do you understand how that could be aggravating beyond belief?!?!?!?!?!?!?!?!!

I've known him since i was 4, he was my soccer buddy and we used to be really a days I don't feel like i even know him anymore. It's a bit tragic.

"I'll keep my guns. I'll keep my freedom. I'll keep my money. You can keep the change" Oh boy do i love store billboards!!!!! HAHA sucka toooooo bad we already have a president and you can't change it!

I'm mature, I know....


Sunday, January 18, 2009

Yah look so fine and i really wanna make you mine...

Three things I love in life....
My new converse, frickin sick
My new Steve madden shoes......ridiculously fabulous
And my little bean of a brother :)

Friday, January 16, 2009

Crayon boxy boxity box box...

We made this crayon box thingy in computer class, which didnt go so well for me...i'm not all that great at meausrements. And the above is what i titled mine, it's covered in peace signs and random "CRAYONS!!!!!" placed everywhere. Yes....that is what i have to tell you about my week.
Pointless drama seems to be someones favorite past time lately...
I hate people who have lives that aren't anything to complain about, yet they spend their lives dwelling on the minimal issues they deal with. Yeah, we all do it, but not all of us do it every second of every day.
We're doing this eighth grade play called Don't Say Macbeth and I might get the lead role.....and if i do it would fer sure complete my life.
Gosh i feel so friggin boring....
It snowed here today!!!!
And i'm kind of geting excited about summer clothes which is odd because i'm IN LOVE with winter....hmmm conflicting emotions!
BRACES OFF IN SIX MONTHS OR LESSSSSS!!!!!! I've had my braces for almost three years, my orthodontist knows me better then a lot of people i go to school with. Yeah...pathetic.
Kate Nash-Foundations, basically my new favorite song!
Everyone go listen to NeverShoutNever! because a) christofer is adorable b) amazing vocals c) they're from joplin and thats in my state!!!!!!
Alloy is basically the best thing that has ever happened to me.....

i want that dress....i would wear it every single day

hmmmm well as fun as this post is, i'm gonna give up on it



Sunday, January 11, 2009

golly gee mister...

Wow...Haven't done this in quite some time....

Christmas was amazing, and Santa was very very good to me!!!! I got a Louis vuitton bag (yes, a real one) a juicy jacket a new camera a bunch of clothes and the gift that keeps on giving, money!

I would elaborate but this week has been pretty rough on me emotionally...

Aside from the drama that typically is a constant in my life, i lost a loved one who definitely should not of been lost. My step mom was roughly five months pregnant and gave still birth to Finnigan Justin at 1:25 AM on January 10...

It's been really hard for me, i don't really know how to cope with the way i feel right now because honestly I'm not to sure how i feel. Disappointed, heartbroken,'s a long list but I'm trying to get through it....

I'll be headed to Kansas city for his funeral on Tuesday....

hope you all are doing well

i apologize for not commenting anyone back i just don't feel like it